Главная Контакты

Реклама

Онлайн

Всего на сайте: 20
Гостей: 17
Пользователи: - отсутствуют
Роботы: Yandex Bot, oBot, Yandex Bot

20-ка посетителей: admin, ekaterina, express, viktoria, StevenMOK, zapedRal, Jordanned, Craigritte, geokessnospareeft, Acottmep, dapedFef, JuristtuT, WilliamReT, vsegruzimIra, aruryx, ytishka, yvowon, imehyqizy, FrankRer, gapedFef

Опрос пользователей

Какая у Вас операционная система?

Windows 95-98
Windows XP
Windows Vista
Windows 7
Linux
Windows 2000

Топ пользователей

bender777post 2 февраля 2011
ICQ: -Не указано-
Новостей: 1226
Комментариев: 0
RussianRock 28 января 2011
ICQ: -Не указано-
Новостей: 1191
Комментариев: 0
vipdepbit 31 января 2011
ICQ: 566050586
Новостей: 1087
Комментариев: 0
MuzonVam 4 сентября 2011
ICQ: -Не указано-
Новостей: 989
Комментариев: 0
htrays 8 августа 2012
ICQ: -Не указано-
Новостей: 923
Комментариев: 0

Архив

Февраль 2024 (1)
Октябрь 2023 (1)
Февраль 2022 (1)
Сентябрь 2020 (1)
Май 2020 (1)
Апрель 2020 (2)

Календарь

«    Май 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Реклама

Популярное

Cebas FinalRender R3.5 SE SP2 for 3ds Max 2009/2010/2011 (x32/x64)

Cebas FinalRender R3.5 SE SP2 for 3ds Max 2009/2010/2011 (x32/x64)

Cebas FinalRender - это плагин для 3ds Max и 3ds Max Design, представляющий собой высококачественный рендер. Теперь поддерживает 32 и 64-битные версии 3ds Max, 3ds Max Design и позволяет рендерить сразу на 64 и 32-битных машинах. Среди новых возможностей этого релиза AQMC GI движок с режимом Camera Fly для неподвижных/деформирующихся сцен, и с режимом персонажной анимации для движущихся/деформирующихся объектов. Рендеринг высокого разрешения теперь возможен для Skin, Architecture, Light с Ambient Occlusion в новом ядре. Помимо добавления в finalRender ряда рендер-элементов, появилось множество других функций и опций, в том числе улучшенные Zdepth и Tdepth.

finalRender 3.5 SE включает:
- все возможности и функциональность стандартной версии finalRender 3.5;
- pyroCluster 3.5 (without mental ray shaders);
- finalToon 3.5;
- бывший finalShaders (неограниченная лицензия сетевой визуализации).

Инструкция по установке на русском языке находится в папке 'Help'.

finalRender 3.5 for 3ds Max 2009-2011 and 3ds Max Design 2009-2011 is offered in 2 versions: finalRender 3.5 is targeted to the mainstream user base, while finalRender 3.5 SE (Studio Edition) is the perfect choice for bigger production houses and advanced users, seeking the maximum in quality and flexibility. Both products use the same rock solid Hollywood production-proven rendering core and produce the same rendering results (when not using any of the advanced features of 3.5 SE). With 3D Camera, developed for and first used in "Alice in Wonderland", this advanced, versatile true 3D stereo camera tool is now available to the general finalRender user.

finalRender 3.5 Studio Edition includes:
Render Core
Linear Workflow
Render Elements AA control
finalToon
PyroCluster
3D-Stereo Camera
• Render Effects
Reinhard Tone Mapper
• Object Types
fR-Scatter
fR-Proxy
fR-Ocean
• Area Lights
Cylinder Light
Dome Light
Object Light
Particle Light
Rectangular Light
• Materials
fR-2 Sided
fR-Advanced
fR-Architectural
fR-CarPaint
fR-CarPaint2
fR-Dirt
fR-Fillet
fR-Glass
fR-Light
fR-Matte/Shadow
Matte/Shadow Self Shadows
No Shadows from other Mattes
fR-Metal
fR-MultiMtl
fR-Ocean
fR-Override
fR-RE Wrapper
fR-Skin
fR-Skin2
fR-Volume Solid
fR-CD
fR-DistantFur
fR-Electron
fR-Elevation
fR-Fast Skin
fR-Ghost
fR-Layer
fR-ThinFilm
fR-Velvet
fR-Volumetric
fR-Wax
fR-Wet
fR-Wire
fR-X-Ray
• Texture Maps
Bitmap HDR
fR-3D Gradient
fR-Ambient Occlusion
fR-Color-Correct
fR-Curvature
fR-DirtTex
fR-Layer Map
fR-Mesh Distance
fR-Multi/Sub Map
fR-PhysicalSky
fR-Raytrace
fR-Tension
• Render Elements
fR AA Sampling
fR Alpha
fR Ambient
fR Ambient Occlusion
fR Caustics
fR Complete
fR Diffuse
fR Dirt
fR Global Illumination
fR Lighting
fR Material
fR Normal
fR Object-Material ID (Matte Options)
fR Reflection
fR Reflection (Alpha from Reflection switch)
fR Refraction
fR Refraction (Alpha from Refraction switch)
fR Self Illumination
fR Shadows
fR Speculars
fR Sub-Surface Scattering
fR Velocity
fR Vignetting
fR Z-Depth
• Object Properties: Matte/Shadow
Matte/Shadow Self Shadows
No Shadows from other Mattes
• Main Raytracer Dialog:Motion Blur
TM Sampling
• Main finalRender Dialog
Render Element Passes

What is new:
The widely used Global Illumination settings and Harmonics GI have been accelerated yet again, while the Harmonics GI pre-filtering algorithm and rendertime interpolation have both been optimized. Saving and loading of finalRender setting also include new controls and features. In addition, finalToon now includes standard 3ds Max Visibility Track support for fading lines in and out.
Another new feature allows the info stamp to be saved to a fR config file. GI solution options are no longer saved in these files. A rare situation involving possible light leaks in Harmonics-GI has been addressed. Handling defective mesh data in the rendering core has become significantly more stable. The shadow calculation code has been improved to avoid "terminator artifacts" and the Details Detection feature offers new "Screen Distance" modes.

Операционная система: Windows XP/Vista/ 7.
Язык интерфейса: Английский
Размер: ~ 22.1 MB (Лекарство в архиве)

Скачать Cebas FinalRender R3.5 SE SP2 for 3ds Max 2009 (x32/x64)






Скачать Cebas FinalRender R3.5 SE SP2 for 3ds Max 2010 (x32/x64)






Скачать Cebas FinalRender R3.5 SE SP2 for 3ds Max 2011 (x32/x64)




Добавить скаргу
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.